طراحی سایت تبلیغاتی
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

طراحی سایت تبلیغاتی به دو شکل زیر می باشند :

  1. طراحی سایت تبلیغاتی به صورت آنلاین یعنی شرکت ها و سایت هایی که بصورت آنلاین، خدمات، محصولات و یا اصنافی را تبلیغ می نمایند. نمونه این سایت ها سایت های سانیاز، ایستگاه، ایران تجارت، باما و ... می باشند. اطلاعات کاملی از نوع های طراحی سایت تبلیغاتی بصورت آنلاین را می توانید در بخش طراحی سایت نیازمندی مشاهده کنید.
  2. طراحی سایت تبلیغاتی برای شرکت ها و موسساتی که بصورت آفلاین و چاپی، محصولات، خدمات و یا اصنافی را تبلیغ می کنند. سایت های مجلات و ژورنال ها و کانون های آگهی و حتی شرکت های چاپی و گرافیکی از جمله این سایت ها می باشند. نمونه وب سایت های شرکت های تبلیغاتی آفلاین مانند پیک برتر، سررسید کاندید ( طراحی سایت انتخابات ) ، شرکت چاپ و تبلیغات فرارنگ و ... می باشند.

در این بخش از سایت توضیحات مفصلی در مورد طراحی سایت تبلیغاتی به صورت نوع دوم یعنی شرکت های تبلیغاتی آفلاین ارائه میگردد.

 طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی با توجه به نوع کار آنها سنجیده و پیاده سازی میگردد .گرافیک از وجه های مهم سایت های تبلیغاتی می باشد. گرافیک جذاب و تا حد امکان کم حجم برای بود سریع باید در سایت تبلیغاتی در نظر گرفته شود.

در وب سایت های تبلیغاتی سرعت و امنیت از موارد مهمی می باشد که باید به صورت کامل به آن پرداخته شود .

اما مسئله ی سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل از مهمترین نکات در طراحی سایت های تبلیغاتی، می باشد. به این دلیل که شرکت تبلیغاتی باید به صورت آنلاین دیده شود و مهمترین راه دیده شدن تمامی سایت ها، گوگل و موتورهای جستجو گر می باشند. اگر یک سایت تبلیغاتی در کلماتی نظیر شرکت تبلیغاتی، سایت شرکت تبلیغاتی، کانون آگهی، چاپ بنر، سررسید، شرکت های چاپ بنر و تبلیغات و ... بالا بیاید، به راحتی می تواند مشتریان خود را ده ها برابر نماید. بنابراین مهمترین هدف طراحی سایت های تبلیغاتی، پیدا کردن مشتری از طریق سایت می باشد. 

بنابراین طراحی سایت تبلیغاتی با در نظر گرفتن سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر باید مطابق با آخرین استاندارد ها و الگوریتم های گوگل انجام پذیرد. ویژگی اصلی دیگری که یک سایت تبلیغاتی باید دارا باشد، داشتن گرافیکی جذاب و خاص می باشد.

شرکت میهن وب گستر با طراحی های موفق در زمینه سایت های تبلیغاتی با استفاده از نیروهای مجرب و گرافیست های حرفه ای و سئو کاران بسیار با تجربه در امر طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت خدمت شماست. از دیگر خدماتی که شرکت میهن وب گستر در اختیار شما قرار می دهد مشاوره رایگان بازاریابی اینترنتی برای سایت تبلیغاتی شما می باشد.

 ویژگی های سایت تبلیغاتی

داشتن تبلیغات و بازدید کننده زیاد از ویژگی های اصلی و بارز سایت های تبلیغاتی می باشد. وب سایت های تبلیغاتی با انواع آنلاین و آفلاین که در بالا بیان شد، در صورت نداشتن مخاطب و کم بودن آگهی های خود، با توجه با روند رو به افزایش اینگونه سایت ها و افزایش تعداد رقبا، خیلی زود شکست خواهند خورد.

سایت های تبلیغاتی باید بتوانند با جذب فروشندگان و خریداران برای تبلیغ در سایت خود، سبب افزایش اعتبار و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت خود شوند

برای این منظور در طراحی سایت می توانیم بخش هایی را برای ثبت آگهی رایگان است، در نظر بگیریم. قطعاً این امر سبب جذب فروشندگان کالاهایی خواهد شد که می خواهند کالا های خود را به صورت رایگان تبلیغ نمایند.

اگر ما قصد راه اندازی و طراحی سایت تبلیغاتی و طراحی سایت نیازمندی ها را برای خود داشته باشیم باید توجه زیادی به این ویژگی کنیم، در غیر این صورت تمام زحماتی که می کشیم بی ثمر خواهد بود.

سایر ویژگی های مهم و کلی سایت های تبلیغاتی شامل این موارد می گردد:

  • تبلیغات رایگان
  • تبلیغات ویژه (که باعث کسب درآمد خواهد بود(
  • تبلیغات هزینه دار
  • تبلیغات بنری
  • دسته بندی کلی تبلیغات

هدف از داشتن سایت های تبلیغاتی

درآمد زایی از طریق وب سایت مهمترین هدف راه اندازی و طراحی سایت های تبلیغاتی می باشد. 

همانطور که بیان گردید این وب سایت ها با توجه به پربازدید بودن و داشتن مخاطبین زیاد، می توانند منبع خوبی برای کسب درآمد به وسیله اینترنت باشند.

برای رسیدن به هدف که داشتن سایتی با مراجعه بالا می باشد، باید تلاش فراوان کرد و  موارد اصولی و مهم طراحی سایت را مراعات نمود.

زمانی کار ما ارزشمند می باشد که موتور های جست و جو بتوانند در کلمات کلیدی مثل ثبت آگهی و ثبت تبلیغات رایگان، وب سایت ما را مشاهده کنند و به کاربران توصیه نمایند. در صورتی که موتور های جست و جو شما را ببینند اما کماکان در انتهای لیست  قرار داشته باشید، بهره کافی را نخواهید برد چرا که مطابق آمار موجود اغلب کاربران تنها به مشاهده صفحه اول لیست اکتفا می کنند .

به منظور دستیابی به این هدف باید موارد سئو و بهینه سازی سایت را مراعات کنیم.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با در اختیار داشتن طراحان مجرب سایت، که آشنا به اصول طراحی به سبک نوین می باشند، در بهینه سازی سایت همراه شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نتایج درخشان این شرکت در طراحی سایت و بهینه سازی سایت به بخش انتهایی این صفحه مراجعه نمایید و سپس به انتخاب شرکت طراحی سایت برای خود بپردازید.

دلایل موفقیت سایت های تبلیغاتی

مهمترین دلیل در موفقیت وب سایت های تبلیغاتی، به دست آوردن آگهی های تبلیغاتی زیاد می باشد. تنها از طریق بازدید هدفمند و زیاد می توان به این امر مهم دست یافت/

قرار گرفتن در ابتدای لیست موتورهای جست و جو گر، بهترین دلیل برای داشتن بازدید زیاد می باشد.

یعنی در صورت جستجوی کلماتی مانند آگهی تبلیغاتی و ثبت آگهی، وب سایت ما در رتبه های اول لیست های موتورهای جستجو گر قرار داشته باشد. در این صورت است که می توانیم تعداد زیادی مخاطب که هدفمند در مورد وب سایت ما جست و جو می نمایند را به وب سایت خود وارد کنیم.

و این تنها در صورتی روی می دهد که در طراحی سایت تمام اصول حرفه ای رعایت شده باشد و سایت توسط زبان های روز دنیا نوشته شده باشد.  و مهمترین نکته رعایت اصول بهینه سازی سایت می باشد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با رعایت تمام این موارد و اصول بهینه سازی سایت، می تواند برای شما وب سایت تبلیغاتی طراحی نماید که در طول کوتاه ترین زمان، به موفقیت دست پیدا کنید. شما می توانید در بخش نتایج وب سایت های طراحی شده ما دلیل این گفته ما را مشاهده نماید.  

 هزینه های طراحی سایت تبلیغاتی: 

هزینه ی طراحی سایت شرکتی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه طراحی سایت بازرگانی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021  

آدرس ایمیل  info@mihandesigner.ir :

 





:: برچسب‌ها: سایت تبلیغاتی,طراحی وب سایت تبلیغاتی,وب سایت تبلیغاتی,طراحی سایت تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: